Sunday, February 28, 2016
Tuesday, February 23, 2016
Postmoderni engleski roman - plan rada, poglavlja iz Uliksa
Dr Nina
Muždeka
POSTMODERNI
ENGLESKI ROMAN, vežbe
Plan
rada – 2015/16
10.3. James
Joyce, Ulysses
17.3. James
Joyce, Ulysses
24.3. William
Golding, Lord of the Flies
14.4. Graham
Greene, The Comedians
21.4.
Kolokvijum I
28.4. John
Fowles, French Lieutenant’s Woman
5.5. Kazuo
Ishiguro, The Remains of the Day
12.5. Ian
McEwan, Amsterdam
ULYSSES (poglavlja): Telemachus, Calypso, Hades, Oxen of the Sun, Ithaca, Penelope
Monday, February 22, 2016
Postmoderni engleski roman, prezentacije, sve grupe
GRUPA A
Laurence
Sterne, A Sentimental Journey
1. Humor u romanu
2. Sentimentalnost Sentimentalnog putovanja
3. Pripovedački postupak
James
Joyce, Ulysses
1. Paralela sa Homerovom Odisejom – Arsenijevic
Lana
2. Džojsovo viđenje moderne civilizacije – Bagic Ana
3. Karakteristike pripovedačkog postupka – Cosic
Sonja
4. Glavni likovi – Banovic Dusan
William
Golding, Lord of the Flies
. Antropologija zla u delu – Boskovic Marijana
2. “Dečji svet” u romanu – Cvjeticanin Danijela
3. Utopija/Distopija – Bogdanovic Natasa
Graham
Greene, The Comedians
1. Nasleđe avanturističkog žanra – Cvjeticanin
Miljana
2. Filmska vizura dela – Cvjetkovic Marija
3. Glavni likovi – Colic Nika
John
Fowles, French Lieutenant’s Woman
1. Intertekstualnost u romanu – Tojagic Kristina
2. Postmodernističke odlike romana – Devai Tibor
3. Viktorijanski roman i viktorijanski svet u romanu
– Dragas Arsenija
Julian
Barnes, Flaubert’s Parrot
1. Preispitivanje romaneskne forme
2. Žanrovska analiza dela
3. Viđenje istine i istorije/prošlosti u romanu
Kazuo
Ishiguro, The Remains of the Day
1. Viđenje istorije u romanu – Drah Kristina
2. Kodeks časti engleskog batlera – Dudas Nevena
3. Odlike pripovedačke tehnike – Djokic Stasa
Ian
McEwan, Amsterdam
1. Žanrovska analiza dela – Djurdjev Lambic Svetlana
2. Degradacija vrednosti - Fabijan Silvija
3. Lik junakinje – Milunovic Boza
**TATJANA MIKU - Sve teme u grupi A su zauzete. Ako neko od kolega sa spiska vise ne pohadja nastavu, ili je pohadja u nekoj drugoj grupi, prva slobodna tema je vasa.
GRUPA B
Laurence
Sterne, A Sentimental Journey
1. Humor u romanu
2. Sentimentalnost Sentimentalnog putovanja
3. Pripovedački postupak
James
Joyce, Ulysses
1. Paralela sa Homerovom Odisejom – Farkas Rita
2. Džojsovo viđenje moderne civilizacije – Gagic
Stasa
3. Karakteristike pripovedačkog postupka – Gataric
Kristina
4. Glavni likovi - Kovac Katarina
William
Golding, Lord of the Flies
1. Antropologija zla u delu – Jelicic Branislava
2. “Dečji svet” u romanu – Hajnerman Rita
3. Utopija/Distopija – Matkovski Milica
Graham
Greene, The Comedians
1. Nasleđe avanturističkog žanra – Kolar Ana
2. Filmska vizura dela – Jovic Tamara
3. Glavni likovi – Kajtez Nikola
John
Fowles, French Lieutenant’s Woman
1. Intertekstualnost u romanu – Kuzmanovic Mirjana
2. Postmodernističke odlike romana – Miku Tatjana
3. Viktorijanski roman i viktorijanski svet u romanu
– Krajisnik Zorana
Julian
Barnes, Flaubert’s Parrot
1. Preispitivanje romaneskne forme
2. Žanrovska analiza dela
3. Viđenje istine i istorije/prošlosti u romanu
Kazuo
Ishiguro, The Remains of the Day
1. Viđenje istorije u romanu – Mitric Velibor
2. Kodeks časti engleskog batlera – Lukac Enike
3. Odlike pripovedačke tehnike –
Ian
McEwan, Amsterdam
1. Žanrovska analiza dela –
2. Degradacija vrednosti –
3. Lik junakinje
GRUPA C
Laurence
Sterne, A Sentimental Journey
1. Humor u romanu
2. Sentimentalnost Sentimentalnog putovanja
3. Pripovedački postupak
James
Joyce, Ulysses
1. Paralela sa Homerovom Odisejom – Mitrovic
Emilija
2. Džojsovo viđenje moderne civilizacije – Molnar
Ana
3. Karakteristike pripovedačkog postupka – Mustafic
Nina
4. Glavni likovi – Nadj Irena
William
Golding, Lord of the Flies
1. Antropologija zla u delu – Nikolic Dragan
2. “Dečji svet” u romanu – Panic Mirjana
3. Utopija/Distopija – Perovic Snezana
Graham
Greene, The Comedians
1. Nasleđe avanturističkog žanra – Petrovic Bojana
2. Filmska vizura dela – Petrovic Teodora
3. Glavni likovi – Presjecan Marija
John
Fowles, French Lieutenant’s Woman
1. Intertekstualnost u romanu – Pribisic Olivera
2. Postmodernističke odlike romana – Radovanovic
Katarina
3. Viktorijanski roman i viktorijanski svet u romanu
– Paunov Filip
Julian
Barnes, Flaubert’s Parrot
1. Preispitivanje romaneskne forme
2. Žanrovska analiza dela
3. Viđenje istine i istorije/prošlosti u romanu
Kazuo
Ishiguro, The Remains of the Day
1. Viđenje istorije u romanu – Reljin Jelena
2. Kodeks časti engleskog batlera – Rudic Tamara
3. Odlike pripovedačke tehnike – Savic Jelena
Ian
McEwan, Amsterdam
1. Žanrovska analiza dela –
2. Degradacija vrednosti
3. Lik junakinje
GRUPA D
Laurence
Sterne, A Sentimental Journey
1. Humor u romanu
2. Sentimentalnost Sentimentalnog putovanja
3. Pripovedački postupak
James
Joyce, Ulysses
1. Paralela sa Homerovom Odisejom – Stojilkovic
Ivana
2. Džojsovo viđenje moderne civilizacije – Stojkovic
Mina
3. Karakteristike pripovedačkog postupka – Zagorac
Milorad
4. Glavni likovi – Stosic Milijana
William
Golding, Lord of the Flies
1. Antropologija zla u delu – Sevic Aleksandra
2. “Dečji svet” u romanu – Slemender Marina
3. Utopija/Distopija – Tadic Dragana
Graham
Greene, The Comedians
1. Nasleđe avanturističkog žanra – Tarailo Jelena
2. Filmska vizura dela – Vuletic Romana
3. Glavni likovi – Mirkovic Nevena
John
Fowles, French Lieutenant’s Woman
1. Intertekstualnost u romanu – Todorovic Kristina
2. Postmodernističke odlike romana – Varga Somodji
Beata
3. Viktorijanski roman i viktorijanski svet u romanu
– Vasiljcuk Galina
Julian
Barnes, Flaubert’s Parrot
1. Preispitivanje romaneskne forme
2. Žanrovska analiza dela
3. Viđenje istine i istorije/prošlosti u romanu
Kazuo
Ishiguro, The Remains of the Day
1. Viđenje istorije u romanu – Vignjevic Branislava
2. Kodeks časti engleskog batlera – Vukovic Milica
3. Odlike pripovedačke tehnike – Vukojevic Milica
Ian
McEwan, Amsterdam
1. Žanrovska analiza dela –
2. Degradacija vrednosti –
3. Lik junakinje –
MODERNA AMERIČKA POEZIJA
Dear all,
Čitanka (iliti reader) sa pesmama za vežbe je ovde.
Možete već da počnete da čitate Paunda za petak, da ga ne ostavite za poslednji dan, pošto je prilično težak.
Čitanka (iliti reader) sa pesmama za vežbe je ovde.
Možete već da počnete da čitate Paunda za petak, da ga ne ostavite za poslednji dan, pošto je prilično težak.
Postmoderni engleski roman - prezentacije, grupa D
Laurence
Sterne, A Sentimental Journey
1. Humor u romanu
2. Sentimentalnost Sentimentalnog putovanja
3. Pripovedački postupak
James
Joyce, Ulysses
1. Paralela sa Homerovom Odisejom – Stojilkovic
Ivana
2. Džojsovo viđenje moderne civilizacije – Stojkovic
Mina
3. Karakteristike pripovedačkog postupka – Zagorac
Milorad
4. Glavni likovi – Stosic Milijana
William
Golding, Lord of the Flies
1. Antropologija zla u delu – Sevic Aleksandra
2. “Dečji svet” u romanu – Slemender Marina
3. Utopija/Distopija – Tadic Dragana
Graham
Greene, The Comedians
1. Nasleđe avanturističkog žanra – Tarailo Jelena
2. Filmska vizura dela – Tasi Diana
3. Glavni likovi – Todoric Marko
John
Fowles, French Lieutenant’s Woman
1. Intertekstualnost u romanu – Todorovic Kristina
2. Postmodernističke odlike romana – Varga Somodji
Beata
3. Viktorijanski roman i viktorijanski svet u romanu
– Vasiljcuk Galina
Julian
Barnes, Flaubert’s Parrot
1. Preispitivanje romaneskne forme – Radjen Igor
2. Žanrovska analiza dela
3. Viđenje istine i istorije/prošlosti u romanu
Kazuo
Ishiguro, The Remains of the Day
1. Viđenje istorije u romanu – Vignjevic Branislava
2. Kodeks časti engleskog batlera – Vuckovic Sofia
3. Odlike pripovedačke tehnike – Vukojevic Milica
Ian
McEwan, Amsterdam
1. Žanrovska analiza dela – Vukovic Milica
2. Degradacija vrednosti – Vuletic Romana
3. Lik junakinje – Mirkovic Nevena
Postmoderni engleski roman - prezentacije, grupa C
Laurence
Sterne, A Sentimental Journey
1. Humor u romanu
2. Sentimentalnost Sentimentalnog putovanja
3. Pripovedački postupak
James
Joyce, Ulysses
1. Paralela sa Homerovom Odisejom – Mitrovic
Emilija
2. Džojsovo viđenje moderne civilizacije – Molnar
Ana
3. Karakteristike pripovedačkog postupka – Mustafic
Nina
4. Glavni likovi – Nadj Irena
William
Golding, Lord of the Flies
1. Antropologija zla u delu – Nikolic Dragan
2. “Dečji svet” u romanu – Panic Mirjana
3. Utopija/Distopija – Perovic Snezana
Graham
Greene, The Comedians
1. Nasleđe avanturističkog žanra – Petrovic Bojana
2. Filmska vizura dela – Petrovic Teodora
3. Glavni likovi – Presjecan Marija
John
Fowles, French Lieutenant’s Woman
1. Intertekstualnost u romanu – Pribisic Olivera
2. Postmodernističke odlike romana – Radovanovic
Katarina
3. Viktorijanski roman i viktorijanski svet u romanu
– Rakovic Bojana
Julian
Barnes, Flaubert’s Parrot
1. Preispitivanje romaneskne forme
2. Žanrovska analiza dela
3. Viđenje istine i istorije/prošlosti u romanu
Kazuo
Ishiguro, The Remains of the Day
1. Viđenje istorije u romanu – Reljin Jelena
2. Kodeks časti engleskog batlera – Rudic Tamara
3. Odlike pripovedačke tehnike – Savic Jelena
Ian
McEwan, Amsterdam
1. Žanrovska analiza dela – Stevic Svetlana
2. Degradacija vrednosti
3. Lik junakinje
Postmoderni engleski roman - prezentacije, grupa B
Laurence
Sterne, A Sentimental Journey
1. Humor u romanu
2. Sentimentalnost Sentimentalnog putovanja
3. Pripovedački postupak
James
Joyce, Ulysses
1. Paralela sa Homerovom Odisejom – Farkas Rita
2. Džojsovo viđenje moderne civilizacije – Gagic
Stasa
3. Karakteristike pripovedačkog postupka – Gataric
Kristina
4. Glavni likovi - Hajagos Natalija
William
Golding, Lord of the Flies
1. Antropologija zla u delu – Jelicic Branislava
2. “Dečji svet” u romanu – Hajnerman Rita
3. Utopija/Distopija – Istokov Kristina
Graham
Greene, The Comedians
1. Nasleđe avanturističkog žanra – Kolar Ana
2. Filmska vizura dela – Jovic Tamara
3. Glavni likovi – Kajtez Nikola
John
Fowles, French Lieutenant’s Woman
1. Intertekstualnost u romanu – Kuzmanovic Mirjana
2. Postmodernističke odlike romana – Kovac Katarina
3. Viktorijanski roman i viktorijanski svet u romanu
– Krajisnik Zorana
Julian
Barnes, Flaubert’s Parrot
1. Preispitivanje romaneskne forme
2. Žanrovska analiza dela
3. Viđenje istine i istorije/prošlosti u romanu
Kazuo
Ishiguro, The Remains of the Day
1. Viđenje istorije u romanu – Mitric Velibor
2. Kodeks časti engleskog batlera – Lukac Enike
3. Odlike pripovedačke tehnike – Matkovski Milica
Ian
McEwan, Amsterdam
1. Žanrovska analiza dela – Miku Tatjana
2. Degradacija vrednosti –
3. Lik junakinje
Postmoderni engleski roman - prezentacije grupa A
GRUPA A
Laurence
Sterne, A Sentimental Journey
1. Humor u romanu
2. Sentimentalnost Sentimentalnog putovanja
3. Pripovedački postupak
James
Joyce, Ulysses
1. Paralela sa Homerovom Odisejom – Arsenijevic
Lana
2. Džojsovo viđenje moderne civilizacije – Bagic Ana
3. Karakteristike pripovedačkog postupka – Banjeglav
Andrea
4. Glavni likovi – Banovic Dusan
William
Golding, Lord of the Flies
. Antropologija zla u delu – Boskovic Marijana
2. “Dečji svet” u romanu – Cvjeticanin Danijela
3. Utopija/Distopija – Bogdanovic Natasa
Graham
Greene, The Comedians
1. Nasleđe avanturističkog žanra – Cvjeticanin
Miljana
2. Filmska vizura dela – Cvjetkovic Marija
3. Glavni likovi – Colic Nika
John
Fowles, French Lieutenant’s Woman
1. Intertekstualnost u romanu – Cosic Sonja
2. Postmodernističke odlike romana – Devai Tibor
3. Viktorijanski roman i viktorijanski svet u romanu
– Dragas Arsenija
Julian
Barnes, Flaubert’s Parrot
1. Preispitivanje romaneskne forme
2. Žanrovska analiza dela
3. Viđenje istine i istorije/prošlosti u romanu
Kazuo
Ishiguro, The Remains of the Day
1. Viđenje istorije u romanu – Drah Kristina
2. Kodeks časti engleskog batlera – Dudas Nevena
3. Odlike pripovedačke tehnike – Djokic Stasa
Ian
McEwan, Amsterdam
1. Žanrovska analiza dela – Djurdjev Lambic Svetlana
2. Degradacija vrednosti - Fabijan Silvija
3. Lik junakinje
Thursday, February 18, 2016
MODERN AMERICAN POETRY, LESSON PLAN
17 Feb, Wed - overall intro
19 Feb, Fri - Early 20th century poetry in America, lecture
24 Feb, Wed - Imagism, Pound, lecture
26 Feb, Fri - Pound, seminar
2 Mar, Wed - Eliot, lecture
4 Mar, Fri - Eliot, seminar
9 Mar, Wed - Modernist aestheticism, Stevens, lecture
11 Mar, Fri - Stevens, seminar
16 Mar, Wed - Williams, lecture
18 Mar, Fri - Williams, seminar
23 Mar, Wed - Lyrical modernism, Crane, lecture
25 Mar, Fri - Crane, seminar
30 Mar, Wed - test 1
April exam period
13 Apr, Wed - Mid 20th century poetry in America, Jarrell, lecture
15 Apr, Fri - Jarrell, seminar
20 Apr, Wed - Beat poetry, Ginsberg, lecture
22 Apr, Fri - Ginsberg, interview
27 Apr, Wed - Ginsberg, seminar
mini Easter break
4 May, Wed - Bishop, lecture
6 May, Fri - Bishop, seminar
11 May, Wed - Confessional poetry, Berryman, Lowell, lecture
13 May, Fri - Lowell, seminar
18 May, Wed - Plath, lecture
20 MAy, Fri - Plath, seminar
25 May, Wed, test 2
19 Feb, Fri - Early 20th century poetry in America, lecture
24 Feb, Wed - Imagism, Pound, lecture
26 Feb, Fri - Pound, seminar
2 Mar, Wed - Eliot, lecture
4 Mar, Fri - Eliot, seminar
9 Mar, Wed - Modernist aestheticism, Stevens, lecture
11 Mar, Fri - Stevens, seminar
16 Mar, Wed - Williams, lecture
18 Mar, Fri - Williams, seminar
23 Mar, Wed - Lyrical modernism, Crane, lecture
25 Mar, Fri - Crane, seminar
30 Mar, Wed - test 1
April exam period
13 Apr, Wed - Mid 20th century poetry in America, Jarrell, lecture
15 Apr, Fri - Jarrell, seminar
20 Apr, Wed - Beat poetry, Ginsberg, lecture
22 Apr, Fri - Ginsberg, interview
27 Apr, Wed - Ginsberg, seminar
mini Easter break
4 May, Wed - Bishop, lecture
6 May, Fri - Bishop, seminar
11 May, Wed - Confessional poetry, Berryman, Lowell, lecture
13 May, Fri - Lowell, seminar
18 May, Wed - Plath, lecture
20 MAy, Fri - Plath, seminar
25 May, Wed, test 2
Wednesday, February 17, 2016
AMERIČKA KNJIŽEVNOST 19. VEKA: VEŽBE
Dragi studenti,
U petak nemamo vežbe iz Američke književnosti 19. veka. Krećemo od sledeće nedelje u redovnim terminima vežbi.
U petak nemamo vežbe iz Američke književnosti 19. veka. Krećemo od sledeće nedelje u redovnim terminima vežbi.
ANGLOAMERIČKA KRATKA PRIČA: VEŽBE
Dragi studenti,
Ove nedelje nemamo vežbe iz Angloameričke kratke priče. Počinjemo sledeće nedelje u redovnom terminu vežbi, za taj čas pročitajte "The Fall of the House of Usher".
Ove nedelje nemamo vežbe iz Angloameričke kratke priče. Počinjemo sledeće nedelje u redovnom terminu vežbi, za taj čas pročitajte "The Fall of the House of Usher".
ENGLESKA KNJIŽEVNOST 2 - VAŽNO OBAVEŠTENJE ZA STUDENTE PRVE GODINE
Dear all,
Na uvodni čas iz predmeta Engleska književnost 2 dolazite svi zajedno, u terminu predavanja, u utorak, 23. februara, u 18 časova, u amfiteatar.
Tada ćemo se dogovoriti o svemu u vezi sa kursom, i imaćete i prvo predavanje.
Pre toga ne treba da dolazite (tj. nećete imati vežbe koje prema rasporedu dolaze pre tog časa).
Eventualna pitanja možete postaviti u komentarima na ovoj poruci.
Na uvodni čas iz predmeta Engleska književnost 2 dolazite svi zajedno, u terminu predavanja, u utorak, 23. februara, u 18 časova, u amfiteatar.
Tada ćemo se dogovoriti o svemu u vezi sa kursom, i imaćete i prvo predavanje.
Pre toga ne treba da dolazite (tj. nećete imati vežbe koje prema rasporedu dolaze pre tog časa).
Eventualna pitanja možete postaviti u komentarima na ovoj poruci.
Friday, February 12, 2016
Romani Dzulijana Barnsa - februar 2016
ROMANI
DZULIJANA BARNSA
KOLOKVIJUMI
1. Melita Rihter 9/10
2. Aleksandar Hrubenja 8/9
3. Snezana Berber 8
ZAVRSNI
ISPIT
1. Vanja Ban 5
2. Tijana Colovic 5
3. Helena Hes 7
Savremeni britanski roman - februar 2016
SAVREMENI
BRITANSKI ROMAN
KOLOKVIJUMI
1. Petrusic Nada 9
2. Cicmil Milena 9/10
ZAVRSNI ISPIT
1. Sobat Tanja 8/9
2. Lackovic Mina 8-
3. Malinov Ana 7
SAVREMENA BRITANIJA
SAVREMENA
BRITANIJA
NAPOMENA: Maksimalan broj poena na
testovima je 20 poena, a prelazna ocena je od 11 poena. Maksimalan broj poena
na pismenom ispitu je 60, a prelazna ocena je od 33 poena. Upisivanje ocena je u petak, 19.
februara, u 11:30, u kabinetu 62 / II (po novom: 210), a tada se mogu i
pogledati radovi.
Rezultati ispita
održanog 11. 2. 2016. godine:
student / TEST 1
/ TEST 2 / PISMENI / UKUPAN BROJ POENA
/ OCENA
Arsenijević Lana 20; 20; 55; 95; 10 (deset)
Bagić Ana 2,5; --
Banović Dušan 16,5; 20; 51,5; 88; 9 (devet)
Blagojević Tijana
19,5; 20; 48,5; 88; 9 (devet)
Bogdanović Nataša 20; 19,5; --
Bošković Marijana 15,5; 19; 54,5; 89; 9 (devet)
Varga Šomođi Beata 18; 19; --
Vasiljčuk Galina 20; 20; 55; 95; 10 (deset)
Vignjević Branislava 18,5; 20; 42,5; 81; 8 (osam)
Vuković Milica 18; 18; --
Vukojević Milica 13,5; 19,5; 54; 87; 9 (devet)
Vuletić Romana 15,5; 19,5; 48; 83; 8 (osam)
Gagić Staša 17;
18; 42; 77; 8 (osam)
Gatarić Kristina 20; 19; --
Devai Tibor 17,5;
16; 45,5; 79; 8 (osam)
Dragaš Arsenija 15,5; 5 (nije položila drugi test); 33; --
Drah Kristina 14; 15,5; --
Dudaš Nevena 14; 20; 54; 88; 9 (devet)
Đurđev Lambić Svetlana --; --
Đokić Staša 19,5; 19,5; 57; 96; 10 (deset)
Zagorac Milorad 20; 17; 54; 91; 9 (devet)
Ištokov Kristina --; --
Jeličić Branislava 19,5; 18; 51,5; 89; 9 (devet)
Jović Tamara 19; --
Kajtez Nikola 11,5; 13; 42,5; 67; 7 (sedam)
Kovač Katarina 16; 12; 40; 68; 7 (sedam)
Krajišnik Zorana 15,5; 17; 45,5; 78; 8 (osam)
Kuzmanović Mirjana 17,5; 20; 58,5; 96; 10 (deset)
Lazin Gavrilo --; --
Lazić Katarina
12,5; 15,5; 50; 78; 8 (osam)
Lukač Enike 15,5; 12; 5
(nije položila pismeni); --
Matkovski Milica 18,5; 20; 54,5; 93; 9 (devet)
Miku Tatjana 14,5; 17; 50,5; 82; 8 (osam)
Milanović Boža
11; 18; 33; 62; 6 (šest)
Milošević Sara --; --
Mirković Nevena 7; --
Mitrić Velibor 17,5; 14,5; 45; 77; 8 (osam)
Mitrović Emilija --; --
Molnar Ana 14,5;
15; 43,5; 73; 7 (sedam)
Mustafić Nina 20;
16,5; 52,5; 89; 9 (devet)
Nađ Irena 12,5; 14; --
Nikolić Dragan 15; 13; 45; 73; 7 (sedam)
Panić Mirjana 19,5; 19; 56,5; 95; 10 (deset)
Paunov Filip 13; 15,5; 34,5; 63; 6 (šest)
Perović Snežana 19,5; 20; --
Petrović Bojana 18; 18,5; 56,5; 93; 9 (devet)
Petrović Teodora 18,5; 19; 5
(nije položila pismeni); --
Presječan Marija 18; 19,5; 55,5; 93; 9 (devet)
Pribišić Olivera 12,5; 11; 48,5; 72; 7 (sedam)
Radovanović Katarina 20; 19,5; 48,5; 88; 9 (devet)
Rađen Igor --;
--
Raič Katarina 18;
18; 54; 90; 9 (devet)
Reljin Jelena 16,5; 18,5; 40; 75; 8 (osam)
Rudić Tamara 20; 19; --
Savić Jelena 18,5; 18; 48,5; 85; 9 (devet)
Stojilković Ivana 18,5; 15,5; 42; 76; 8 (osam)
Stojković Mina 15,5; 17; 45,5; 78; 8 (osam)
Stošić Milijana 18,5; 17; 57,5; 93; 9 (devet)
Tadić Dragana 18; 19,5; 58,5; 96; 10 (deset)
Tarailo Jelena 18; 20; 58; ; 96; 10 (deset)
Todorović Kristina 18,5; 20; --
Ćosić Sonja 18;
19,5; 58,5; 96; 10 (deset)
Farkaš Rita 15;
19,5; 48,5; 83; 8 (osam)
Hajnerman Rita 17; --
Cvjetićanin Danijela 20; 20; 55; 95; 10 (deset)
Cvjetićanin Miljana 18; 17,5; 5 (nije položila pismeni)
Cvjetković Marija 20; 20; 55; 95; 10 (deset)
Čolić Nika 20;
18,5; --
Šević Aleksandra 18; 19,5; --
Šlemender Marina 20; 20; 55; 95; 10 (deset)